سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]
بجستان ، شهر یادگارهای کهن
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» روز شمار نوروز 1392 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی مدیر کل این اداره کل گفت :امسال برای ا ولین بار روز های نوروز نامگذاری شده ونخستین روز فروردین "گردشگری ، نوروز و فرهنگ صلح در جهان"نام گرفته است .
علی مومنی افزود : روز دوم فروردین "گردشگری ، نوروز و خانواده"، سوم فروردین "گردشگری ، نوروز و مشاهیر ایران زمین"، چهارم فروردین "گردشگری ، نوروز و انسجام ملی" و پنجم فروردین "گردشگری ، نوروز و سلامت اجتماعی" نامگذاری شده است.
به گفته وی روز ششم فروردین "گردشگری، نوروز و میراث معنوی"، روز هفتم فروردین "گردشگری ، قلمرو جغرافیایی و فرهنگی نوروز"، روز هشتم فروردین "گردشگری ،نوروز و رسانه"، نهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای سنتی"، دهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای آیینی"، یازدهم "گردشگری، نوروز و جشن بهاران"،دوازدهم فروردین "گردشگری، نوروز و دستاوردهای انقلاب اسلامی" و روز سیزدهم فروردین "گردشگری، نوروزوحفاظت ازمنابع طبیعی" نامگذاری شده است.
دبیر ستاد تسهیلات زائرین خراسان رضوی همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای خدمات دهی به زائرین بارگاه منور رضوی خبر داد .
علی مومنی اظهار داشت: ستاد دائمی تسهیلات زائرین در قالب 11 معاونت از دی ماه سال جاری فعالیت خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین آغاز نموده است بطوریکه تمهیدات خود را با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به کلیه اقشار جامه اعم از کم درآمد و پر درآمد برنامه ریزی نموده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید بر اهداف ستاد مبنی برافزایش امنیت، رفاه و سهولت سفر گفت: خوشبختانه با توجه به تنوع تاسیسات گردشگری موجود در استان به خصوص اماکن اقامتی مختلف امکان ارائه خدمات به همه زائرین در سطوح اقتصادی مختلف وجود دارد.
وی متذکر شد: در زمان بحران باید از تمام توانایی و ظرفیت استان استفاده کرد که البته تمام نهاد ها تا سال های گذشته همکاری بسیار خوبی با این ستاد در زمان بحران داشته اند و امیدواریم نوروز پیش روی نیز در صورت وقوع بحران تجربه مشابه داشته باشیم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » روابط عمومی نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری بجستان ( پنج شنبه 91/12/3 :: ساعت 5:51 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دا در جزین برگزار شد
با حضور معاونین مدیر کل ؛ مدیر جدید میراث فرهنگی ، صنایع دستی و
فرماندار بجستان : توجه به صنعت گردشگری بهترین راه توسعه شهرستان
همزمان با روز جهانی جهانگردی ، موزه سیار کودکان در بجستان
پل تاریخی یونسی بجستان مرمت گردید
توسط خیر مرندیزی؛یک باب منزل تاریخی به میراث فرهنگی بجستان اهدا
غرفه سبدبافی بجستان مورد تقدیر قرار گرفت
تاکید معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی بر حفاظت و مرمت آثار تاریخی
مرمت بخش هایی از بافت تاریخی روستای جزین بجستان آغاز شد
پایان عملیات اجرایی فاز دوم پایگاه اطلاع رسانی گردشگری بجستان
پیشکسوتان و فعالان صنایع دستی بجستان تقدیر شدند
[عناوین آرشیوشده]